Concentrarea pe utilizator: Divizia Bosch Scule electrice atinge un record de vânzări Inovații ca bază pentru succes
- Un nou record: Creștere de șapte procente a cifrei de afaceri la 4,5 miliarde de euro
- Cantitate mai mare: Peste 50 milioane de scule electrice vândute în 2016
- Creștere globală: Creștere de două cifre în 33 de țări
Leinfelden – Divizia Bosch Scule electrice a atins vânzări record de 4,5 miliarde de euro* în 2016. În moneda locală, aceasta este egală cu o creștere de șapte procente; nominal, divizia Scule electrice a crescut cu patru procente. „Pentru noi, 2016 a fost cel mai de succes an din istoria companiei”, afirmă Henning von Boxberg, Președintele Robert Bosch Power Tools GmbH. „Am vândut peste 50 de milioane de scule electrice și am crescut încă o dată vânzările. Produsele noastre sunt bine primite de amatorii de bricolaj și de meseriași deopotrivă”. Sculele electrice se concentrează pe nevoile specifice ale utilizatorului: Confort mai mare pentru amatorii de bricolaj, productivitate mai bună pentru meseriași. Sculele cu acumulator, precum Ixo, încă dau dovadă de foarte mult succes. În plus, divizia Power Tools a introdus numeroase scule electrice conectate în 2016. Von Boxberg a precizat: „În viitor, vom continua să ne concentrăm pe inovații care oferă utilizatorilor un plus de valoare. Observăm oportunități pentru creșterea online și în special pe piețele emergente.
Creștere în toate regiunile
În 2016, Bosch Scule electricea crescut vânzările pe toate continentele. În 33 de țări, compania a înregistrat o creștere de două cifre.
*Datorită efectelor speciale, cifra de afaceri din 2016 este comparabilă doar într-o anumită măsură cu cifra de afaceri publicată în anul precedent. Ratele de creștere specificate se bazează pe valori comparabile.
Divizia a avut un succes deosebit pe piețe importante din Europa de Vest precum Germania, Peninsula Iberică și Marea Britanie în 2016.
În total, vânzările în Europa au crescut cu nouă procente în moneda locală; Germania a înregistrat o creștere de 12 procente. În America de Nord, Bosch Scule electrice a înregistrat o creștere a veniturilor cu șapte procente. În ciuda creșterii mai mici în Brazilia și în China, divizia a atins o creştere și pe piețele emergente: În America Latină, compania a experimentat o creștere de cinci procente, în timp ce regiunea Asia-Pacific a înregistrat o creștere de două procente. Performanța afacerilor în India a fost pozitivă, cu o creștere de zece procente. Pe continentul african Bosch a înregistrat de asemenea o creștere.
Succesul prin inovații aduse utilizatorului
O contribuție importantă la succesul nostru o reprezintă forța inovatoare a diviziei Bosch Scule electrice În 2016, divizia a generat încă o dată în jur de o treime din vânzări din produse care fuseseră pe piață timp de mai puțin de doi ani. „Acesta este ADN-ul succesului nostru; să recunoaștem nevoile utilizatorilor noștri”, afirmă von Boxberg. Pe piețele industriale sculele cu acumulator continuă să fie la mare cerere. „Pentru noi, segmentul de produse cu acumulator reprezintă un segment important de creștere pe care îl dezvoltăm în permanență – lansăm inovaţii care oferă utilizatorilor un plus de valoare”. Aceste inovații includ sistemul mașinii de găurit/înșurubat cu acumulator FlexiClick pentru profesioniști, disponibil acum și în versiunea de 12 volți. Suportul său de bit cu blocarea bitului, mandrina de găurit, unghiul său de înșurubare și adaptoarele în unghi îl fac cel mai versatil sistem de pe piață – și cea mai scurtă mașină de găurit/înșurubat cu acumulator din clasa ei. Numeroși amatori de bricolaj sunt deja familiarizați cu adaptoarele interschimbabile de la cea mai mică mașină de înșurubat Bosch cu acumulatorIxo de 3,6 volți. Începând din toamnă, va fi disponibil un produs echivalent de 18 volți de înaltă performanță, cu mod de găurire cu impact și mandrină de găurit, adaptoare excentrice și pentru unghiul de înșurubare. Toate sistemele menționate aici oferă flexibilitate maximă utilizatorului și ușurează munca în zonele greu accesibile.
Expansiunea segmentului de produse cu acumulator atât pentru amatorii de bricolaj, cât și pentru profesioniști
Divizia de Scule electrice Bosch extinde în permanență segmentul de produse cu acumulator – atât la sculele de bricolaj, cât și la cele profesionale. Procedând astfel, divizia se concentrează pe flexibilitate: În gama de bricolaj, toate uneltele cu acumulator din clasa de un volt sunt compatibile, la fel cum sunt și cele din gama profesională. „Dacă achiziționați o sculă cu acumulator de la Bosch, o puteți utiliza imediat, fără să vă faceți griji dacă se potrivește”, afirmă Henk Becker, director executiv al Robert Bosch Power Tools GmbH, responsabil cu dezvoltarea, producția și calitatea, precum și cu aparatele de măsură, uneltele profesionale și de bricolaj. În noua gamă „Power for All” pentru amatorii de bricolaj, Bosch lansează acum un polizor unghiular și un polizor cu orbită aleatorie. Gama profesională include trei noi polizoare unghiulare cu acumulator cu o putere egală cu cea a unei unelte alimentate de la rețeaua de energie de 1.000 de wați. Acest lucru este posibil datorită unui motor fără perii și a noii baterii EneRacer de înaltă performanță. „Utilizăm o nouă tehnologie celulară, conectori electrici îmbunătățiți și o nouă procedură de fabricație − ceea ce înseamnă că mai mult curent poate fi obținut din pachetul de acumulatori pe o perioadă mai îndelungată. Aceasta are drept rezultat o putere sporită care poate fi utilizată, dispunând totodată de cea mai compactă dimensiune de baterii și cea mai mică greutate, comparativ cu alte baterii de înaltă performanță din clasa de 18 volți”, afirmă Henk Becker.
La sculele de bricolaj, o coordonare optimă a componentelor cheie precum motorul și cutia de viteze, combinată cu un sistem electronic inteligent denumit „Syneon Chip”, le oferă amatorilor de bricolaj puterea optimă și durata maximă de funcționare pentru fiecare proiect.
Produse inteligente și conectate, chiar mai ușor de utilizat
Sănătatea și securitatea în muncă generează și inovație. Senzorii Bosch sunt utilizați la mașinile de găurit cu impact și ciocanele rotopercutoare atât pentru amatorii de bricolaj, cât și pentru meseriași, pentru a reduce riscul de vătămări corporale cauzat de recul. Noile polizoare unghiulare profesionale sunt de asemenea echipate cu acest „Control al reculului”. Beneficiile suplimentare
includ o nouă interfață de utilizator, care îi permite utilizatorului să vadă și să controleze cele mai importante informații și setări și funcția de conectivitate. Conectând polizorul unghiular la un smartphone, utilizatorul poate să personalizeze setările uneltei și să primească sfaturi de depanare în cazul supraîncălzirii motorului, a sistemului electronic sau a pachetului de acumulatori, pe lângă informații despre unealtă. Bosch oferă în prezent 14 unelte profesionale care pot fi conectate – de la o sursă de iluminat printr-un laser combi controlat de la distanță. Henk Becker: „Obiectivul nostru pe termen lung este de a conecta toate uneltele electrice profesionale Bosch și astfel de a le oferi utilizatorilor un nivel și mai ridicat de confort și de a le crește productivitatea”.
Amatorii de bricolaj se pot baza și pe produsele conectate de la Bosch, de exemplu, noul robot de tuns gazonul Indego 400 Connect sau diverse lasere de măsurare.
Lansarea unei camere de verificare este programată în curând în gama de bricolaj. Aceasta îi permite utilizatorului să verifice cu ușurință zonele întunecate și greu accesibile din casă și să documenteze rezultatele sub forma unei imagini.
Bosch Power Tools este unul dintre principalii furnizori de scule electrice, accesorii pentru scule electrice și aparate de măsură. Numără aproximativ 20.000 de angajaţi în 34 de locații din 17 țări din toată lumea.
Informaţii suplimentare:
Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este unul dintre furnizorii de top pe piaţa mondială a sculelor electrice, accesoriilor de scule electrice şi a instrumentelor de măsurare. În 2015, cei aproximativ 20,000 de angajaţi au generat vânzări de 4,5 miliarde de euro, din care 85 de procente în afara Germaniei. Cu mărci precum Boschşi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea inovatoare şi ritmul inovaţiilor. Divizia a generat aproximativ o treime din vânzările sale în 2015 cu produse care au fost pe piață de mai puțin de doi ani. În 2016, Bosch Power Tools va lansa din nou peste 100 de produse noi pe piața nemţească în cele patru sectoare de afaceri: scule electrice, accesorii, aparate de măsură şi scule de grădină.
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 20 de ani şi numără peste 4.000 de angajaţi în patru entităţi. În anul 2015, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 272 milioane de euro pe piaţa din România. Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnică liniară, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele diviziilor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
Mai multe informaţii pe www.bosch.ro.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 390.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2016). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de peste 73.1 miliarde de euro în 2016. Operaţiunile sale sunt structurate în patru sectoare de activitate: Soluţii de mobilitate, Tehnologie industrială, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. Lider în IoT, Bosch ofera soluţii inovatoare pentru case inteligente, oraşe inteligente, mobilitate conectată şi industrie conectată. Compania îşi foloseşte expertiza în tehnologia de senzori, software şi servicii, precum şi propriul cloud IoT, pentru a oferi clienţilor soluţii conectate integrate dintr-o singură sursă. Obiectivul strategic al Grupului Bosch este de a furniza inovaţii pentru o viaţă conectată şi de a spori calitatea vieţii la nivel mondial prin produse și servicii inovatoare şi care stârnesc entuziasm. Pe scurt, Bosch creează „Tehnică pentru o viaţă.” Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele aproape 450 de filiale şi companii regionale din aproximativ 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, reţeaua globală de producţie, inginerie şi vânzări Bosch acoperă aproape toate ţările din lume. Baza pentru viitoarea creştere a companiei este puterea sa inovatoare. Compania Bosch are aproape 59.000 de angajaţi în cercetare şi dezvoltare în cele aproximativ 120 locaţii din lume.
Compania a fost înfiinţată în 1886 la Stuttgart de către Robert Bosch (1861-1942), sub denumirea „Atelier de mecanică fină și inginerie electrică”. Structura specială a proprietăţii Robert Bosch GmbH asigură libertatea antreprenorială a grupului Bosch, permiţând companiei să planifice şi să facă investiţii semnificative pentru asigurarea viitorului său. 92 de procente din acţiunile Robert Bosch GmbH sunt deţinute de fundaţia caritabilă Robert Bosch Stiftung GmbH. Majoritatea drepturilor de vot sunt deţinute de Robert Bosch Industrietreuhand KG, un trust industrial. Funcţiile de conducere antreprenorială ale grupului sunt îndeplinite de acest trust. Restul de acţiuni sunt deţinute de familia Bosch și de Robert Bosch GmbH.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi paginile de internet www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse
Robert Bosch SRL
Str. Horia Măcelariu 30 – 34, 013937 Bucureşti, Sector 1, România
Email: Miruna.Palaghian@ro.bosch.com
Mobil: +40(73)0024478
Comunicare Corporate,
Managementul Mărcii şi Sustenabilitate
Vice-preşedinte: Christoph Zemelka
www.bosch.ro