- Țigla metalică rămȃne, ȋn continuare, prima alegere atunci cȃnd este vorba despre construirea acoperișului casei
Potrivit Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, atȃt ȋn 2016, cȃt și ȋn 2017, tot mai mulți romȃni au ales să ȋși amenajeze piscine moderne, de dimensiuni mai mari, pe lângă cele gonflabile.
”Am observat, ȋn ultimul an, și o tendință de evoluție a calității piscinelor și materialelor alese de clienți. Am vȃndut semnificativ mai multe piscine cu pereți metalici, din lemn sau cu cofraj din polistiren. Modelele variază ȋn funcție de sistemul de amplasare. Avem, astfel, piscine supraterane, semi-ȋngropate și ȋngropate. De asemenea, preferințele pentru forma acestora s-au diversificat, optând, pe lȃngă cele rotunde și pentru forme ovale, dreptunghiulare sau octogonale”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.
Reprezentanții companiei ȋi sfătuiesc pe posesorii de piscine să acorde o atenție sporită verificării și, mai ales, ȋntreținerii apei dar și scărilor amplasate ȋn exterior sau ȋn interior, ȋn special atunci cȃnd sunt folosite și de către copii.
Pentru a răspunde cererii din piață, ȋncepȃnd din 3 august, preț de o lună, toate magazinele Hornbach din țară au pregătit expoziții dedicate proiectelor de construcție a piscinelor. Clienții dornici să descopere diferite variante de produse din acest segment, dar și modalitățile de montare ale acestora vor primi explicații și ȋndrumare de la consilieri specializați. De asemenea, nu vor lipsi sfaturile și ponturile referitoare la mentenanța sistemelor achiziționate.
Țigla metalică – prima alegere pentru acoperișuri
Ȋn ceea ce privește alegerile romȃnilor atunci cȃnd construiesc acoperișul casei, acestea rămȃn constante. Astfel, țigla metalică este, ȋn continuare, preferată ȋn fața altor soluții, vȃnzările pe acest segment cunoscȃnd o creștere semnificativă, de aproximativ 12 procente.
Din acest motiv, Hornbach și-a diversificat portofoliul pe această grupă, adaugȃnd noi produse. Printre ele se numără țigla metalica Gerard, cu acoperire de piatră naturală, care conferă siguranță pentru acoperiș ȋn orice condiții climatice, are componente 100% reciclabile și generează mai puține emisii de CO2. De asemenea, țigla metalică ȋn panouri mici Novatik și țigla metalică Tondach se numără printre noutățile disponibile ȋn magazine.
„Conform statisticilor, perioada iulie-august este considerată ca fiind cea mai potrivită pentru a efectua lucrări la acoperișul casei, ȋn special datorită cantității mici de precipitații. Tocmai de aceea, am ales ca la ȋnceputul lunii august, magazinele Hornbach din țară să vină ȋn ȋntȃmpinarea celor interesați de acest tip de proiecte. La standurile dedicate, clienții vor primi explicații referitoare la materiale, montaj, dar și sfaturi despre alegerea sistemului pluvial potrivit. Celor care nu au timpul necesar pentru a-și realiza singuri lucrările, le punem la dispoziție servicii profesionale de montaj pentru care Hornbach oferă o garanție de doi ani”, mai precizează Mugurel-Horia Rusu.
# # #
Despre Hornbach România
HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având cca. 18.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.