
Hornbach aniversează 10 ani de la intrarea pe piața din România și, cu această ocazie, a lansat o nouă campanie de publicitate. “10 ani de pasiune Hornbach” surprinde relația dintre clienți și brand, aceasta fiind reprezentată prin pasiunea pentru proiecte de bricolaj.
Astfel, noua campanie își propune să arate atât împlinirea unui deceniu pe piața locală a retailerului de materiale de construcții și grădinărit, cât și valorile principale ale brandului.
“Prin noua campanie de publicitate subliniem, o dată în plus, că, de 10 ani, susținem pasiunea pentru proiecte a clienților noștri și credem, cu adevărat, că <<Mereu găsești câte ceva de făcut>>. De-a lungul acestor ani, pentru a fi alături de clienții noștri, am introdus pe piață conceptul de magazin pentru proiecte, consilierea profesională, sortimentul bogat și de calitate, strategia prețurilor mereu mici și serviciile de calitate. Toate acestea transformă vizita în magazinele Hornbach într-o experiență completă pentru clienții noștri, aceștia găsind în locațiile noastre tot ceea ce au nevoie pentru a-și îndeplini proiectele”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.
Sloganul campaniei reprezintă una dintre valorile esențiale ale brandului, valoare care este împărtășită cu clienții, zi de zi, în magazine și în proiecte – pasiunea. Astfel, Hornbach susține pasiunea de 10 ani, fiind partenerul ideal pentru clienți și vizându-i pe cei care au acest sentiment în realizarea de proiecte DIY.
De asemenea, potrivit reprezentantului Hornbach, noua campanile punctează și alte valori importante ale brandului. Unul dintre acestea este consilierea specializată pe care angajații Hornbach o pun la dispoziția clientului, oferindu-i toate detaliile de care are nevoie pentru a alege produsele potrivite proiectului pe care îl desfășoară.
Dincolo de acest aspect, pasiunea clienților pentru proiectele DIY este susținută și prin gama largă de produse, toate având un raport corect calitate – preț. În plus, pe lângă acest lucru, Hornbach pune la dispoziția clientului o gamă largă de servicii care sunt bine-venite pentru întreprinderea de proiecte de tot felul. De la debitare lemn, montaj, mixat vopseluri, transport, înrămări, confecționat perdele sau chiar servicii de finanțare, Hornbach este partenerul potrivit pentru client în ceea ce își propun să întreprindă.
În privința serviciilor de montaj, Hornbach oferă suport de la A la Z. Astfel, clienții beneficiază de consultanță în magazin pentru a alege produsele de care au nevoie, pentru ca apoi să poată stabili vizita unui meșter pentru a se efectua măsuratorile necesare. Execuția montajului este, de asemenea, profesionistă.
Hornbach pune la dispoziție montaj pentru parchet, mochetă și linoleum, plăci ceramice de interior, uși de interior și intrare, ferestre normale și de mansardă, marchize, instalații sanitare, termice (convenționale sau solare) și de climatizare, porţi de garaj şi sistem de antrenare, case de grădină și carport-uri, terase de lemn, pavaj și dale de gradină. La acestea se adaugă și serviciile de îmbinare.
Noua campanie aniversară Hornbach a demarat la începutul lunii iunie și se va derula, pe mediile clasice outdoor și online, până la finalul lunii iulie.
În această perioadă, Hornbach va marca aniversarea celor 10 ani în România prin lansarea unui pliant special, iar în magazine se vor organiza diverse evenimente pentru clienți, precum ateliere de lucru, concursuri și demonstrații de produse.
Mai multe detalii despre evenimentele ce vor avea loc in magazinele Hornbach în perioada iunie – iulie 2017 puteți găsi pe www.hornbach.ro.
# # #
Despre Hornbach România
HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având cca. 18.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.
# # #