Cu o suprafaţă de 30.000 mp şi peste 100 de spaţii comerciale, inclusiv un hipermarket Carrefour, mallul Veranda din zona Obor din Capitală, recent deschis, va avea, potrivit estimărilor, venituri de 7,5 milioane de euro. „Media estimată este de 20.000 de vizitatori pe zi, dar în prima zi vedem 30-40 de mii de vizitatori, ceea ce depăşeşte previziunile noastre cele mai optimiste. Venituri în primul an estimăm la 7,5 mil. euro“, a declarat Andrei Pogonaru, reprezentantul acţionarului în cadrul Veranda. Spre comparaţie, ParkLake, deschis de 1 septembrie în cartierul Titan, a ajuns la un milion de vizitatori în prima lună. AFI Cotroceni, cel mai vizitat mall din România, atrage lunar peste 1,4 mil. vizitatori. Dincolo de construcţia unui mall într-o veche zonă comercială a Bucureştiului, Veranda Mall a început curăţarea fostei Platforme Industriale Obor de 10 hectare. Din aceasta a rămas în prezent numai fabrica de pompe Aversa care producea inclusiv pentru Centrala Nucleară de la Cernavodă.
Cu o suprafaţă de 30.000 mp şi peste 100 de spaţii comerciale, inclusiv un hipermarket Carrefour, mallul Veranda din zona Obor din Capitală, recent deschis, va avea, potrivit estimărilor, venituri de 7,5 milioane de euro. „Media estimată este de 20.000 de vizitatori pe zi, dar în prima zi vedem 30-40 de mii de vizitatori, ceea ce depăşeşte previziunile noastre cele mai optimiste. Venituri în primul an estimăm la 7,5 mil. euro“, a declarat Andrei Pogonaru, reprezentantul acţionarului în cadrul Veranda. Spre comparaţie, ParkLake, deschis de 1 septembrie în cartierul Titan, a ajuns la un milion de vizitatori în prima lună. AFI Cotroceni, cel mai vizitat mall din România, atrage lunar peste 1,4 mil. vizitatori. Dincolo de construcţia unui mall într-o veche zonă comercială a Bucureştiului, Veranda Mall a început curăţarea fostei Platforme Industriale Obor de 10 hectare. Din aceasta a rămas în prezent numai fabrica de pompe Aversa care producea inclusiv pentru Centrala Nucleară de la Cernavodă.