Home Stiri TeraSteel mizează pe un avans cu 23% al business-ului în acest an – Afaceri de 154,9 milioane de lei și profit net de 11 milioane de lei
TeraSteel mizează pe un avans cu 23% al business-ului în acest an – Afaceri de 154,9 milioane de lei și profit net de 11 milioane de lei

TeraSteel mizează pe un avans cu 23% al business-ului în acest an – Afaceri de 154,9 milioane de lei și profit net de 11 milioane de lei

0

TeraSteel, parte a unuia dintre cei mai mari producători de materiale pentru piața construcțiilor și instalațiilor – Teraplast, estimează o creștere cu peste 23% a business-ului în acest an. Astfel, compania ce produce panouri sandwich, structuri metalice zincate și hale la cheie, mizează pe o cifră de afaceri de 154,9 milioane de lei și un profit net de 11 milioane de lei.

TeraSteel a raportat în 2016 o cifră de afaceri de 125,7 milioane de lei, în crestere cu 8,4% față de anul anterior. În plus, în 2016 valoarea exporturilor realizate de TeraSteel a fost cu 27% mai mare versus 2015. De asemenea, anul trecut compania a livrat produse în proiecte importante, cum ar fi o parte din magazinele Dedeman, Centrul Logistic Penny Bacău sau Mega Mall București.

“Evoluția estimată pentru 2017 va fi susținută de creșterea portofoliului de clienți, atat pe piața internă, cât și pe piața externă. Mizăm, de asemenea, și pe creșterea ponderii vânzărilor de structuri zincate, o linie de business al cărei start a fost dat în 2013”, a declarat Dorel Goia, președinte al Consiliului de Administrație Teraplast.

Acesta a subliniat, în plus, că deschiderea noilor axe de finanţare pentru agricultură, dar și a celor din cadrul Programului Operaţional de Creştere a Competitivităţii Economice (POS-CCE) reprezintă argumente care au determinat previziunile de creștere a business-ului TeraSteel pentru anul 2017 prin majorarea cantitativă a livrărilor de panouri termoizolante, în special pe segmentul agricol.

“România are nevoie de dezvoltarea infrastructurii de depozitare în agricultură, mai ales că, din punct de vedere al spațiilor logistice, suntem deficitari față de celelalte țări din Uniunea Europeană. Avem în plan ca în urmatoarele luni să dezvoltăm noi produse, în parteneriat cu furnizorii noștri strategici, produse cu care sa putem concura gamele premium ale celor mai importanți producători de panouri sandwich la nivel mondial”, a mai adăugat Dorel Goia.

Creșterea prezenței la export, prin achiziția unui producător de profil din Serbia

Creșterea previzionată pentru acest an pentru business-ul TeraSteel este determinată și de achiziția realizată în prima jumătate a acestui an de către Teraplast a producătorului de panouri sandwich din Serbia, Interlemind. Fabrica achizitionată are o capacitate de producție similară celei a subsidiarei TeraSteel, de 2,2 milioane mp/an.

“Odată cu această achiziție, cu siguranță TeraSteel va raporta un avans și în ceea ce privește exporturile. În plus, fabrica de panouri sandwich din Serbia va deservi în principal țări precum: Serbia, Bulgaria, Macedonia, Bosnia, Croația și Muntenegru, dar și piețe secundare precum Ungaria, sudul României și nordul Greciei”, a subliniat reprezentantul companiei.

Dincolo de producția pe panouri sandwich, care ajunge în total la 4 milioane mp/an odată cu integrarea Interlemind, TeraSteel mai are și o capacitate anuală de peste 6.000 tone în fabrica de structuri zincate.

În ceea ce privește clienții companiei, sistemele de hale și panourile sandwich sunt livrate către companiile de construcții, către revanzători (depozite de materiale de construcții, retaileri mari), dar și către investitorii privați, care dezvoltă capacități de producție sau de depozitare în domeniile agricol, rezidențial/comercial și nonrezidențial.

***

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa contactati Departamentul de Comunicare al Teraplast: Anca Rif – Manager Comunicare & Relatia cu investitorii, tel: +40-752-101.639, Email: anca.rif@teraplast.ro